برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در سطح امامزادگان استان مازندران، گفت: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(۳۱فروردین) در گفت‌وگویی با خبرنگاران ضمن تحسین عملکرد خادمین بقاع متبرکه و امامزادگان استان مازندران برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا با هدف تداوم فعالیت این اماکن مقدسه در شرایط کرونایی، اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) بقاع متبرکه استان سیاه پوش شده و مراسم عزاداری نیز برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هر ساله مردم مومن و روزه‌دار استان مازندران مراسم شب‌های احیا را در جوار امامزادگان برگزار می‌کنند، افزود: از این رو از روزهای گذشته مقدمات برگزاری هرچه بهتر مراسم های شب‌های قدر در جوار بقاع متبرکه استان مهیا شده است.
 

وی  از ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به متولیان این اماکن خبر داد و تصریح کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزای مراسم لیالی قدر باید با رعایت فاصله و استفاده از ماسک توسط روزه‌داران انجام شود و از مردم مومن استان تقاضا داریم به توصیه‌های پزشکی در این شب‌ها رعایت کنند.

 

حجت الاسلام حیدری یادآورشد: رعایت تهویه مناسب شبستان امامزادگان الزامی و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه به هیات امنای بقاع متبرکه صورت گرفته است.

 

وی از حضور سخنرانان و مبلغان اعزامی از قم در مراسم لیالی قدر در جوار امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح ضیافت الهی مبلغان اعزامی از قم در بقاع متبرکه مستقر هستند که در ماه مبارک رمضان اقدام به سخنرانی و برگزاری مراسمات فرهنگی می‌کنند.

 

 

کد خبر 1167821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha