اجرای برنامه های روزانه طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان لرستان

رضایی گفت: همزمان با اجرای برنامه های روزانه طرح ضیافت الهی پروژه تعمیر لوله های آبرسانی به بقاع متبرکه استان انجام شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با اجرای برنامه های روزانه طرح ضیافت الهی پروژه تعمییر لوله های آبرسانی و ایجاد منبع آب جدید در برخی بقاع متبرکه استان لرستان اجرایی شده است.

 

وی افزود: در بقعه متبرکه  امامزاده «محمد بن حسن (ع)» با توجه به آغاز فصل زائران و کمبود آب، پروژه تعمییر لوله های آبرسانی  و ایجاد منبه جدید اجرایی شده است.

 

رضایی پور ادامه داد: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه با همکاریاهالی منطقه و تامین مصالح و ابزار و تجهیزات توسط اداره اوقاف از محل نذورات مردمی این طرح اجرایی شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: همراهی صمیمانه مردم منطقه موجب پیشرفت دوچندان این طرح آبرسانی شده است.

 

رضایی افزود: امید می رود با تلاش شبانه روزی شاهد اتمام احداث پروژه منبع آب و افتتاح این طرح در عید سعید فطر باشیم.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان لرستان اظهار کرد: این طرح شامل بخش‌های مختلفی همچون برپایی مجالس سخنرانی با حضور اساتید برجسته حوزوی، برپایی خیمه‌های معرفت با غرفه‌های گوناگون همچون قرآن، کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به احکام شرعی و سخنرانی چند رسانه‌ای، اقامه نماز جماعت، حضور مبلغان اعزامی و بومی برای تبلیغ دین و ترویج سنت حسنه وقف و نیز مراسم ترتیل‌خوانی و تفسیر قرآن کریم است.

کد خبر 1167871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha