استغفار در شب های قدر  سبب شرافت انسان می شود

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: شب های قدر فرصت طلایی، ارزشمند و استثنایی ماه مبارک رمضان است که اگر انسان هیچ ارزشی نداشته و بدترین آدم باشد با استغفار در شب قدر، هزار ماه شرافت پیدا می کند و راه ۸۰ ساله را می تواند یک ساله طی کند.

حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» در گفتگو با خرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف گفت: از فرصت های ماه مبارک رمضان باید نهایت استفاده را برد.

 

امام جمعه خوسف و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه زمینه گناه در ماه مبارک رمضان کمتر است، گفت: توفیق نماز اول وقت را در این ماه داریم که باید قدر این نمازها را دانست، قیمت این نمازها در سه وعده به ویژه به جماعت و با شرکت نمازگزارانی روزه دار، بسیار ارزشمند و قیمتی است.

 

وی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی است که مردم می توانند خود را به خواندن نماز سر وقت عادت دهند، ادامه داد: انس با قرآن دل ها را نورانی و شفا می دهد، در این ماه جامعه ایرانی به قرآن گرایش خوبی دارند که باید این جلسات قرآنی را هم قدر دانست.

 

وی تصریح کرد: روزه داری معامله با پروردگار و خالص ترین عمل است که سبب تقویت معنویت، نیت و جلای دل می شود که قدر آن را باید دانست.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه فرصت عبادت های سحرگاهی توفیقی است که در طول سال، یک بار اتفاق می افتد، گفت: به هنگام  افطاری، مومنان جمع و به فکر نیازمندان هستند لذا کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان ولادت امام حسن و شهادت امام علی (ع) به اوج خود می رسد.

 

شاهبیکی ادامه داد:  شب های قدر سه شب طلایی و فرصت استثنایی ماه مبارک رمضان در طول سال است که اگر انسان هیچ ارزشی نداشته و بدترین آدم باشد با استغفار در شب قدر به هزار ماه شرافت پیدا می کند و راه 80 ساله را می تواند یک ساله طی کند.

 

 

کد خبر 1167953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha