۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای  آبرسانی به روستای جلیزی پایین دهلران هزینه خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: عملیات آبرسانی به روستای جلیزی پایین از توابع بخش موسیان با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار «علی مرغزاری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: این پروژه  3300 متر لوله گذاری دارد و 60 خانواده از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران  با اشاره به اینکه این پروژه با مدیریت جهادی در حل انجام است، گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم، در مناطقی که دچار تنش آبی هستند با اولویت مناطق محروم و روستایی، قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی  سپاه وارد عمل شده است.

 

وی تصریح کرد: جلیزی پایین یکی از روستاهایی است که همواره دچار مشکل آب شرب بوده و فرسودگی شبکه آبیاری باعث هدر رفت آب و به تبع آن مشکلات فراوانی برای اهالی آن شده بود.

 

مرغزاری افزود: سپاه ناحیه دهلران در تعامل با ادارات ذیربط و مسئولین محلی با استفاده از کمک های مردمی و ظرفیت گروه های جهادی اقدام به آغاز عملیات احداث شبکه جدید برایتامین آب شرب  این روستا کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با تعامل که بین سپاه دستگاه های اجرایی از جمله بخشداری موسیان و اداره کل آبفا وجود دارد این پروژه در حال انجام است.

کد خبر 1167981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha