لوندویل دارای کمربندی می‌شود

مهدوی گفت: شهر لوندویل ظرف یکسال آینده دارای کمربندی می‌شود.

«جمشید مهدوی» به برگزاری اولین جلسه ستاد مدیریت بحران در سال جدید اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: پل مرکز شهر لوندویل تنها راه ارتباطی این شهر است.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه این پل علاوه بر مشکل ترافیکی شدید در ایام خاص همچون ایام تعطیلات نوروزی و تابستان باعث سختی تردد برای شهروندان می‌شود، افزود: در صورت هر گونه اتفاق برای این پل ارتباط بین شهر لوندویل و آستارا قطع می‌شود و متاسفانه در سال‌های گذشته برای این مسئله فکری نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه احداث پل دوم در شهر لوندویل در جلسه مدیریت بحران مصوب شد، تصریح‌کرد: در صورت همراهی ادارات منابع آب، محیط زیست و شرکت گاز استان توسط شهرداری آستارا ظرف مدت یکسال پل دوم بر روی بستر رودخانه لوندویل ایجاد می‌شود.

 

مهدوی با بیان‌اینکه این پل در ضلع شرقی شهر احداث و برای مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: در کنار این طرح پروژه کمربندی ۴۵ متری ضلع غربی نیز پیگیری می‌شود.

 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا بررسی تامین آب کشاورزی را از سایر موضوعات مورد بررسی در نخستین جلسه ستاد مدیریت بحران در سال جدید دانست و خاطرنشان‌کرد: ادارات منابع آب و جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی و اندیشیدن تدابیر آب کشاورزان را در فصل کشاورزی تامین کنند.

کد خبر 1168047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha