کاهش آمارهای کرونایی در گلستان/ وضعیت در ۴ شهر همچنان پرخطر است

گلفیروزی با اشاره به کاهش آمارهای مربوط به شیوع کرونا در استان گلستان گفت: در حال حاضر ۱۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر کمتر شده است.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: خوشبختانه آمار مربوط به شیوع، تعداد مبتلایان و موارد بستری کرونایی در استان روبه کاهش است.

 

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان با اشاره به کاهش ۱۰ نفری تعداد بیماران بستری در استان گفت: در حال حاضر ۱۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند. 

 

وی ادامه داد: از این تعداد حال ۴۲ بیمار نامناسب است و برای همین در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند ضمن اینکه حال ۱۸ بیمار نیز وخیم بوده و به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

 

گلفیروزی درباره آخرین رنگ‌بندی کرونایی در استان گفت: در حال حاضر شهرهای گرگان، مینودشت، گالیکش و کلاله در شرایط پرخطر و نارنجی قرار دارند و لازم است که مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی گفت: سایر شهرهای استان نیز شامل کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، علی آبادکتول، آزادشهر، رامیان، گنبدکاووس و مراوه تپه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

کد خبر 1168048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha