حمایت از فعالان قرآنی کردستان از اولویت‌های اداره‌کل اوقاف است

حجت‌الاسلام کاروند گفت: حمایت از فعالان قرآنی کردستان از اولویت‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در محفل انس با قرآن کریم که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از فعالان و نخبگان قرآنی و فعالانی که در مرحله استانی، ملی و بین‌‌المللی در رشته‌های قرآنی صاحب مقام شدند، در این آئین انجام شد.

 

 

وی افزود: سال 1400 رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته حفظ که با حضور شرکت کنندگانی از  44 کشور برگزار شد، به بانوی فعال قرآنی از کردستان رسید.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: نفر اول حوزه تفسیر مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری و مربی نمونه کشوری نیز از فعالان قرآنی کردستان بود که تجلیل شدند.

 

 

حجت‌الاسلام کاروند تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر تجلیل از افتخارآفرینان حوزه قرآنی در مسابقات بین‌المللی و ملی، تجلیل از مربیان و فعالان قرآنی که با سازمان اوقاف همکاری دارند ر این ائین انجام می‌گیرد.

 

 

وی به اقدامات انجام شده توسط اوقاف استان در دو سال اخیر پرداخت و تصریح کرد: حمایت از فعالان قرآنی که در مسابقات استانی موفق به کسب رتبه شده بود و باید برای مراحل کشوری آماده می‌شدند توسط اوقاف انجام شده است.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای تقویت برگزیدگان مرحله کشوری و استفاده از اساتید مجرب سایر استان‌ها برای آموزش این افراد از جمله دیگر اقدامات اوقاف کردستان برای حمایت از فعالان قرآنی بود.

 

 

وی یادآور شد: پیگیریم تا بتوانیم مشکلات معیشتی فعالان قرآنی را برطرف کنیم ‌و وام قرض‌الحسنه صفر درصد را در اختیار فعالان قرآنی قرار دهیم.

پایان پیام/713

کد خبر 1168067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha