بازسازی ۶۴۹واحد مسکن محرومین به نیت امام رضا(ع)در مازندران/۵۰هزار پرس غذای گرم بین نیامندان توزیع شد

امامزاده از پخت بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و توزیع میان مردم و محرومان خبر داد و گفت: ۵۰ رأس گوسفند نیز با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان در این ماه، قربانی و میان محرومان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « محمداسماعیل امامزاده» امروز(یکم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی در سراسر استان مازندران و تحسین عملکرد این قشر اثرگذار در راستای رفع آلام نیازمندان به نییت امام رضا(ع) و ترویج سیره آن حضرت، اظهار کرد: این استان به نسبت جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰هزار نفری، ۱۲هزار و ۶۰۰ خادمیار دارد که این از توفیقات الهی است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ خدمت رضوی با رویکرد محرومیت زدایی گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(علیه السلام)در ۱۹ دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان های استان مازندران فعالیت دارند.


امامزاده با بیان اینکه این دفاتر در ۱۹کانون تخصصی فعالیت می کنند، افزود: معیشت روزانه، سلامت، مشاوره خانواده، اشتغال و مهارت آموزی شغلی، معرفی به بانکها برای دریافت تسهیلات بانکی و بازسازی و نوسازی مسکن بخشی از فعالیت های این کانون ها است.

 

وی از بازسازی ۶۴۹ واحد مسکن محرومان در یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: با تلاش خیران و خادمیاران، روند بازسازی و ساخت واحدهای مسکن محرومان ادامه دارد.

 

امامزاده همچنین از پخت بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و توزیع میان مردم و محرومان خبر داد و افزود: ۵۰ رأس گوسفند نیز با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان در این ماه، قربانی و میان محرومان توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار سبد کالا به ارزش ۴ میلیارد تومان نیز در ماه مهمانی خدا در مازندران توزیع شده است، افزود: فعالیت های قرآنی، فراهم کردن شرایط تحصیل فرزندان خانواده های محروم، اعزام زائر اولی ها به زیارت بارگاه مقدس امام رئوف و اقامت سه روزه آنان در مشهد مقدس، کمک به آزادی زنداینان جرائم مالی و غیر عمد و تامین جهیزیه نوعروسان از دیگر فعالیت های دفاتر کانون های خدمت رضوی درمازندران است.

کد خبر 1168172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha