برگزاری همایش جوانان پیرو ولایت کمیته امداد خراسان جنوبی

همایش بزرگ جوانان کانون‌های پیرو ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با حضور 500 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: جوانان بایستی قدر ولایت را بدانند و اعضای کانون‌های پیرو ولایت بایستی علاوه بر انجام وظایفشان در جامعه، الگویی سالم برای دیگران در پیروی و اطاعت از رهبری باشند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز در این همایش به اهداف کانون جوانان پیرو ولایت اشاره کرد و افزود: استان خراسان جنوبی هم اکنون دارای 11 کانون جوانان پیرو ولایت است و 500 نفر دختر و پسر در این کانون ها مشغول به فعالیت هستند.

 

محمد اکبری تصریح کرد: این کانون ها فضایی برای آموزش و توانمند سازی علمی و عملی دانش آموزان و محلی برای ورود دانش آموزان مستعد و کوشا جهت سرمایه گذاری و تشکیل لشکر مخلص و فدایی رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه ها و اردوهای آموزشی، برگزاری مراسم مذهبی با حضور اعضا، اجرای برنامه های ورزشی و ... را از فعالیت های این کانون عنوان کرد.

 

در پایان این مراسم از 5 نفر از فعالان حوزه فرهنگی این نهاد تجلیل به عمل آمد.
 

پایان پیام/

کد خبر 116821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha