سپاه سد دفاعی محکمی را برای ایران و جهان اسلام به وجود آورده است

سردار مهدوی گفت: امروز با تلاش و هوشمندی نیروهای انقلابی در سپاه توانسته ایم سد دفاعی محکمی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام به وجود بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«محمدرضا مهدوی» امروز (۱ اردیبهشت) در دیدار کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران به دستور امام خمینی(ره) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هرچه از تاریخ انقلاب می گذرد اهمیت و جایگاه سپاه در دورن نظام مقدس ایران و در سطح جهان اسلام بیشتر نمایان می شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کارنامه موفق توانسته خدمات ارزنده ای به جهان اسلام ارائه کند، افزود: سپاه در دو جبهه درونی بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب در حوزه خودسازی و پرورش نیروهای جوان و توانمند، ارتقای دفاعی و آمادگی رزمی و انجام مأموریت های مختلف و محور مقاومت توانسته خود را بازسازی و پرورش دهد.

 

وی ادامه داد: علی رغم اینکه دشمنان اسلام فکر می کردند با کم شدن حضور نسل دفاع مقدس، شاید سپاه دچار خلل شود اما به لطف خدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب آمادگی حفظ شده و جوانان سپاهی به لحاظ علمی و شهادت طلبی در جنگ با داعش در سوریه و عراق خود را ثابت کردند و روحیه ایثار و جهاد روز به روز  ادامه پیدا کرده است.

 

سردار مهدوی به پیشرفت های سپاه در حوزه های دفاعی و قرار گرفتن در رتبه چند کشور نخست دنیا اشاره کرد و افزود: بسیاری از نگرانی های استکبار در همین حوزه است که الحمدالله با تلاش و هوشمندی نیروهای انقلابی در سپاه توانسته ایم سد دفاعی محکمی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام به وجود بیاوریم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه به اقداما موثر سپاه در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و امدادرسانی به مردم در حوادث مختلف، تصریح کرد: سپاه در بحث محرومیت زدایی، کمک به اقشار آسیب پذیر، در رفع و کاهش مسائل آسیب های اجتماعی در کنار دولت تلاش می کند تا جامعه ای عاری از مشکلات و شاداب داشته باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1168215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha