ولایتمداری، تکلیف‌مداری، مردم‌محوری و معنویت از ویژگی های برجسته سپاه است

مخلص الائمه ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه، گفت: ولایتمداری، تکلیف‌مداری، مردم‌محوری و معنویت از ویژگی های برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» امروز (1 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران عامل توازن امنیت در جهان اسلام است، گفت: این نیروی مقتدر و انقلابی در مقاطع مختلف انقلاب با پویایی و نشاط پاسدار و حافظ انقلاب بوده و هست.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه در همه عرصه هایی که کشور و ملت به آن احتیاج داشته اند حضور موثر و فعال داشته و افتخارات بزرگ و حماسه های ماندگاری خلق کرده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای رفع مشکلات مردم در همه صحنه ها مجاهدانه و مخلصانه در میدان خدمت رسانی حاضر است و نقش آفرینی می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری، تکلیف‌مداری، مردم‌محوری و معنویت از ویژگی های برجسته سپاه است و کارنامه موفق سپاه در بخش های مختلف مؤید تلاش مخلصانه این نیروی مقتدر برای پیشرفت همه جانبه انقلاب و قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد است.

 

راه و مکتب سپاه برگرفته از سیره سیدالشهدا(ع) و نهضت حسینی(ع) است

این مقام ارشد استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح با تفکر ولایتمداری و انقلابی، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان را در دستور کار خود قرار داده  است، ادامه داد: سپاه کارنامه درخشانی در جبهه های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی، علم و فناوری، محرومیت‌زدایی، جبهه مقاومت، حل مشکلات مناطق محروم و حاشیه نشین و رفع آسیب های اجتماعی، نهضت کمک مؤمنانه، وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب و مبارزه با گروهک های تروریستی دارد.

 

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران به قیام عاشورا و مکتب سید الشهدا اقتدا کرده است، گفت: راه و مکتب سپاه برگرفته از سیره سیدالشهدا(ع) و نهضت حسینی(ع) است و با اقتدار در این مسیر در حرکت است.

 

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه این نهاد مقدس در طول حیات با برکت خود بزرگانی همچون سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حماسه ساز مقاومت را تربیت نموده است، افزود: نام و آوازه این سرداران به عنوان الگویی درخشان در بین تمام ملت های آزادی خواه تبدیل شده است و بر تارَک تاریخ معاصر می‌درخشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 1168250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha