جوان گرایی اولویت برنامه های کانون مسجدالنبی حکیم آباد بابل

قلبی گفت: تلاش برای تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی از برنامه های مهمی است که با قوت اجرا می شود و جوان گرایی اولویت برنامه های کانون مسجدالنبی حکیم آباد بابل است.

«محمد قلبی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در واقع کانونی مهم برای تربیت نیروی مومن و انقلابی است تا با عملکرد جهادی در جامعه نقش انقلابی گری خود را در جامعه ارائه کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجدالنبی حکیم آباد بابل افزود: این کانون از کانون های فعال است که با توجه به  فعالیت های گسترده در فضای حقیقی و مجازی نیازمند توجه جدی مسئولان برای ادامه کار است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد به عنوان ملجأ و مکانی برای تربیت نیرو بیشترین نقش را در جامعه دارند و باید در این بخش ضمن ارائه برنامه های فرهنگی، هنری و دینی برای جوانان و نوجوانان از فکر و ایده های آنان هم استفاده شود.

 

قلبی گفت: تلاش برای تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی از برنامه های مهمی است که با قوت اجرا می شود و جوان گرایی اولویت برنامه های کانون مسجدالنبی حکیم آباد بابل است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجدالنبی حکیم آباد بابل افزود: هدف اصلی ما حمایت از جوانان و نوجوانان و توسعه فعالیت ها در کانون است که در طول سال در برنامه های ملی و مذهبی و دستور العمل های ارائه شده با قوت وارد عمل شده و فعالیت گسترده ای را به همت جوانان و نوجوانان ارائه می کنیم.

 

قلبی با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به کانون های مساجد، آن را نقطه قوتی برای ارائه برنامه های کمی و کیفی دانست و یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمن در پی رخنه کردن در بین جوانان و نوجوانان است و وقتی نوجوان و جوان در برابر حملات دشمن واکسینه بوده و حمایت مسئولان را داشته باشد؛ می توان در اوج قدرت به کارهای فرهنگی و دینی پرداخت.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی هنری مسجدالنبی حکیم آباد بابل با دارا بودن 6 هزار و 885  امتیاز در فهما از جمله کانون های فعال در شهرستان بابل و استان مازندران است که با توجه به فعالیت های گسترده در بخش های مختلف می طلبد تا مسئولان حمایت های مادی و معنوی بیشتری از این کانون داشته باشند.

کد خبر 1168251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha