برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در اولویت باشد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، کارها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در اولویت باشد و اینگونه برنامه‌ها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، « محمد جواد باقری‌‌ارومی» امروز(پنجشنبه، ۱ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: بازدید و حضور مسئولان در بازار برای مقابله با روزه‌خواری، بازدارنده است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه مومنین و مردم از مشاهده روزه‌خواری، بدحجابی و سگ‌گردانی در شهر گلایه دارند، افزود: مسئولان ذیریط با مصادیق و متخلفین، ابتدا به صورت ارشادی و سپس مطابق قانون برخورد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه آستارا شهری مرزی و محل رفت و آمد هموطنان و اتباع خارجی است، تصریح‌کرد: نباید صحنه‌های روزه‌خواری علنی، بدحجابی و سگ‌گردانی در آستارا مشاهده شود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تاکید کرد: بهتر است برای مقابله با این مشکلات، کارها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در اولویت باشد و اینگونه برنامه‌ها افزایش یابد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا با بیان‌اینکه پیام‌های فرهنگی، عقیدتی  و صلح و دوستی با نصب بنرها و بیلبوردها در سطح شهر به شهروندان و گردشگران انتقال داده شود، ادامه داد: مسئولان ذیربط  در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی افزود: راه‌اندازی و ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی برای رانندگان خارجی با توجه به مرزی بودن شهرستان آستارا یک امر لازم و ضروری است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی، بسترهای لازم برای این امر را فراهم ندانست و اضافه‌کرد: تامین این نیازها باید در اولویت قرار گیرد.

 

امام جمعه بندر آستارا برخورد قاطع و غیرخشن با عاملان ناهنجاری‌های یاد شده را خواستار شد و گفت: فضای مجازی کنترل و بر محتواهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نظارت شود.

 

کد خبر 1168285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha