طلا و سکه روی نمودار صعودی

قیمت طلا و سکه در اولین ماه سال ۱۴۰۱ در نودار صعودی قرار داشتند به طوری که طلا از هر گرم یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان به هر گرم یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسیده است و سکه نیز از کانال قیمتی ۱۲ میلیون تومان وارد کانال قیمتی ۱۳ میلیون تومان شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با بررسی قیمت طلا در خلال معاملات فروردین ماه شاهدیم که هر گرم طلای ۱۸ عیار از یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان به یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان رسیده است و روند صعودی را در این ماه برای خود ثبت کرده است. بررسی روند قیمتی انواع سکه در اولین ماه سال ۱۴۰۱ نیز حاکی از روند افزایشی آن است به طوری که در پایان روز کاری بازار طلا در اولین هفته کاری فروردین یعنی دهم این ماه قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده بود و قیمت این کالا در انتهای هفته جاری یعنی ۳۱ فروردین به ۱۳ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان رسیده است.

 

بر این اساس (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۲۰۰  هزار  تومان رسید. قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است. قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۹۲۴ دلار (یک  هزار و ۹۲۴ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان معامله می‌شد.

 

در ادامه (چهارشنبه ۱۷ فروردین) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۹۴۰,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۹۲۳.۸۰ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۶,۹۷۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۲۶,۹۷۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۷۳,۴۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۴۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

 

(چهارشنبه ۲۴ فروردین) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۳,۲۴۲,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۹۶۵.۶۲ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳۱,۸۶۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۳۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۷۴,۴۵۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۴۳,۱۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۶,۰۲۰,۰۰۰ ریال رسید.

 

(چهارشنبه ۳۱ فروردین) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۹۹۳,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۹۵۳.۷۸ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳۰,۴۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۲۷,۹۷۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۷۲,۴۵۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۴۲,۵۲۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۵,۸۲۰,۰۰۰ ریال رسید.

کد خبر 1168292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha