«تیتکانلو» همچنان بر مدار طرح هادی می چرخد

رئیس شورای شهر تیتکانلو گفت: بیش از یک دهه از شهر شدن تیتکانلو می گذرد و این شهر با جمعیت چهار هزارو ۳۳۷ نفری همچنان محروم از داشتن طرح جامع شهری است که نبود آن برای مردم مشکل آفرین بوده است.

«مهدی فیاضیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: همه امور شهر براساس طرح هادی که تا پیش از شهر شدن طراحی شده، اجرایی می شود که محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تیتکانلو گفت: سرانه آسفالت معابر شهر تیتکانلو 34 متر مربع است و  120 هزار متر مربع از معابر شهر تیتکانلو نیاز به آسفالت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته،  10 هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده است، افزود: مساحت این شهر 136 هکتار است و سرانه معابر این شهر به انضمام پیاده رو ها، 83 متر مربع است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تیتکانلو با اشاره به مشکلات متقاضیان اجرای مسکن در زمین های تعریف شده برای مسکن مهر این شهر گفت: دو سال از شروع ساخت و ساز مردم در این مکان می گذرد اما هنوز این نقطه زیر ساخت های لازم را ندارد.

 

فیاضیان افزود: 34 واحد در این نقطه در دست ساخت است که از این تعداد 17 واحد تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

 

رئیس شورای شهر تیتکانلو افزود: هنوز این نقطه خیابان کشی نشده و معابر آن فاقد آسفالت است.

 

برای این شهر ساخت 295 واحد مسكن مهر منظور شد كه سند زمین آن به نام سازمان ملی مسكن كشور به ثبت رسیده اما با گذشت بیش از یک دهه از تعریف این نقطه به عنوان مسکن مهر شهر تیتکانلو تاکنون 34 متقاضی اقدام به ساخت مسکن کرده اند.

 

کد خبر 1168320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha