دستگاه‌ها تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری کنند

رضایی‌پور گفت: دستگاه‌های اداری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جذب و تخصیص اعتبارات عمرانی را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(پنجشنبه، ۱ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان با خبرنگاران خبرگزاری‌های رسمی با جدیت و به طور مستمر همکاری لازم را داشته باشند.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: مسئولان از ارائه مطالب خبری به طور مستقیم به فعالان فضای مجازی خودداری کنند.

 

وی با بیان‌اینکه با توجه به پیش‌رو بودن فصل تابستان و احتمال ورود گردشگران به آستارا، مسئولان پایداری شبکه‌های آب و برق را در دستور کار داشته باشند، تصریح‌کرد: مسئولان آب و برق شهرستان مردم را به صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی دعوت کنند.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه تعطیلی خودسرانه و بدون هماهنگی نانوایی‌ها در آستارا افزایش یافته است، گفت: این امر قابل چشم‌پوشی نیست و مسئولان متولی با افراد خاطی با جدیت برخورد کنند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا بر پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و جذب و تخصیص اعتبارات عمرانی از سوی دستگاه‌های اداری تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات صورت گرفته و ادارات به اتوماسیون اداری متصل شوند.

 

رضایی‌پوربا بیان‌اینکه آمار واکسیناسیون کرونا در بندر آستارا راضی کننده نیست، خاطرنشان‌کرد: قرارگاه شهید سلیمانی میزان واکسیناسیون کارمندان ادارات را بررسی کند.

 

*۳۲ درصد جمعیت آستارا نوبت سوم واکسن را دریافت کرده‌اند

«فرید بصیری‌مقدم» نیز در این جلسه اظهارکرد: ۳۲ درصد جمعیت آستارا نوبت سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه این میزان واکسیناسیون پایین‌ترین رقم در گیلان است، افزود: برای واکسیناسیون کارمندان در محل کارشان آمادگی لازم داریم.

 

بصیری‌مقدم وضعیت آستارا از نظر شیوع کرونا را زرد دانست و خاطرنشان‌کرد: پایین بودن آمار واکسیناسیون و گردشگرپذیر بودن شهرستان، مدیران را از بابت شیوع مجدد بیماری نگران کرده است.

 

کد خبر 1168322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha