رسیدگی و پیگیری امور خانواده های شاهد و ایثارگر واجب تر از هر موضوعی است

داوطلب کار جهادی و خدمت شبانه روزی را از اصول اولیه مدیران بنیاد شهید دانست و گفت: رسیدگی و پیگیری امور خانواده های شاهد و ایثارگر واجب بر هر موضوعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا داوطلب» امروز (پنجشنبه، 1 اردیبهشت) با حضور در منزل خانواده شهیدان «حسین و محمدحسن یعقوبی» با پدر این دو شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تسلیت فرارسیدن شب های قدر در خصوص خانواده شهدا اظهار کرد: ایثار و عشق به میهن اسلامی توسط والدین شهدا الگویی بی بدیل برای همه آحاد جامعه است.



وی با بیان اینکه ایثار پدران و مادران شهدا که عزیزترین داشته های خود را در راه حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند با هیچ میزانی قابل اندازه گیری نیست افزود: تنها خداوند از عهده جبران این ایثار برمی آید.



داوطلب شهدا و والدین آنها را مریدان واقعی مکتب امام حسین(ع) دانست و ادامه داد: تنها فرهنگ ایثار و شهادت است که تاثیر شگرف در جامعه می گذارد و باعث تجلی حماسه ای بزرگ به نام دفاع مقدس می شود که جهان را مبهوت خود کرد.



داوطلب هدف از تاسیس بنیاد شهید را رسیدگی به امور جامعه ایثارگری عنوان کرد و گفت: خدمت و تکریم به این عزیزان مانند برگی زرین در کارنامه اعمال خادمینشان می درخشد.



وی در ادامه توجه ویژه دولت به حوزه ایثارگران را مایه دلگرمی خادمین جامعه ایثارگری عنوان و اذعان کرد: کار جهادی و خدمت شبانه روزی از اصول اولیه تمامی مدیران بنیاد است و امیدواریم در این امتحان الهی سربلند باشیم.



داوطلب رسیدگی و پیگیری امور خانواده های شاهد و ایثارگر را واجب بر هر موضوعی دانست و افزود: تلاش کارکنان و مجموعه خادمین به جامعه ایثارگری بر اینست که مسائل و موانع احتمالی در راه خدمت رسانی را پیش بینی و در جهت رفع آن تلاش کنند.



گفتنی است، مجموعه مدیران بنیاد شهید استان گیلان امروز در قالب 10 گروه با 30 خانواده شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

کد خبر 1168345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha