پنج هزار بچه یتیم اصفهان نیازمند حامی هستند/ ایجاداشتغال برای خانواده زندانیان

زارع با اشاره به جذب حامی برای یتیمان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان گفت: پنج هزار بچه تیم اصفهان نیازمند حامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «کریم زارع« شامگاه پنج شنبه( اول اردیبهشت ماه) در گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با اشاره به جذب 93 هزار حامی برای کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان اظهارداشت: برخی از این افراد حامی چند

فرزند هستند تا هزینه های مورد نیاز آنان تامین شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه 25 هزار یتیم تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: پنج هزار بچه تیم اصفهان نیازمند حامی بوده که تاکنون انجام نشد و خیرین در این خصوص همکاری کنند.

 

وی ادامه داد: افراد خیر از 500 هزار ریال به بالا می توانند از هر فرزند بدون سرپرست حمایت کند که برخی از افراد خیر اندیش با کمک های زیادی خود به نیازهای متعدد آنان پاسخ می دهند.

 

ایجاداشتغال برای خانواده زندانیان

زارع با اشاره به اینکه 2500 خانواده زندانی تحت پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: کمک به تامین نیازهای معیشتی، اسکان و اشتغال آنان در این نهاد انجام می شود که سال گذشته 91 سری جهیزیه برای دختران آنان با کمک خیرین انجام شد.

 

وی هزینه کل جهیزیه را 160 میلیارد ریال و کمک هزینه اجاره مسکن را 220 میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت: 180 فرصت شغلی برای این قشر ایجاد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: برای کمک به معیشت و زندگی خانواده زندانیان خیرین همکاری دارند و خیریه امام موسی کاظم(ع) نیز در این حوزه فعالیت داشته و کمیته امداد نیز در کنار این مرکز مشارکت دارد.

وی از اختصاص 200 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان خبرداد.

کد خبر 1168355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha