کانون امام علی(ع) نکا میزبان برگزاری محفل انس با قرآن در شب قدر

افشارزاده از برگزاری محفل انس با قرآن در شب قدر به همت و تلاش کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن با هدف نهادینه کردن قرآن در شب نزول قرآن برپا می شود.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون مساجد ظرفیت و پتانسیل بزرگی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سطح جامعه هستند که باید از این ظرفیت در راستای تقویت ابعاد مختلف استفاده کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: افطاردهی و مراسم انس با قرآن با حضور قاریان برتر به میزبانی این کانون در شب شهادت امام علی(ع) برگزار می شود و همه تلاش ما برای انس و الفت بیشتر قشر جوان و نوجوان با فعالیت های دینی و قرآنی است.

 

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در شب قدر به همت و تلاش کانون امام علی(ع) نکا گفت: این محفل انس با قرآن با هدف نهادینه کردن قرآن در شب نزول قرآن برپا می شود که از حضور قاریان برجسته استاد بخشی و لایینی بهره مند می شویم.

 

افشارزاده خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری محفل انس با قرآن و فعایلت های دینی، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی متنوع می‌تواند زمینه را برای جذب هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان به مساجد ایجاد کند که در این بخش هم فعال هستیم.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا یادآور شد: امروزه نقش کانون مساجد و فعالیت های مختلف در این حوزه با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه باورها و ارزش‌های دینی و اسلامی، نقشی بی‌بدیل است که باید تقویت شود.

کد خبر 1168382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha