توجه به بُعد خانواده و معارف اسلامی اولویت برنامه‌های کانون خانه خورشید بابل است

سلطانی گفت: توجه به بُعد خانواده و معارف اسلامی اولویت برنامه‌های کانون خانه خورشید بابل است و در این بخش با استفاده از توان اساتید جامعه الزهرا(س) فعالیت های مختلفی را اجرایی کرده ایم.

«ناهید سلطانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری خانه خورشید بابل دارای 224 عضور است که از این تعداد 206 عضو بانو و 18 عضو آقا با این کانون فعالیت دارند تا در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و هنری در سطح مسجد تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خانه خورشید بابل افزود: فعالیت‌های متنوع فرهنگی، دینی، هنری و مذهبی، در طول سال با استفاده از ظرفیت کانون‌ فرهنگی و هنری با حضور خواهران و بانوان عضو برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری خانه خورشید بابل تلاش دارد تا در طول سال براساس دستور العمل ها حرکت و برنامه های مختلف ملی و مذهبی را اجرایی کند و همچنین در بخش آموزش، فرهنگی و هنری تلاش مستمر برای جذب جوانان داشته باشد.

 

سلطانی گفت: توجه به بُعد خانواده و معارف اسلامی اولویت برنامه‌های کانون خانه خورشید بابل است و در این بخش با استفاده از توان اساتید جامعه الزهرا(س) فعالیت های مختلفی را اجرایی کرده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خانه خورشید بابل افزود: این کانون با دارا بودن بیشترین عضو بانو تلاش دارد تا در  راستای نهادینه کردن ارزش ها در بین این قشر از جامعه که نیمی از جمعیت جامعه ما را تشکیل می دهند تلاش کند و در این راستا فعالیت های مختلفی را اجرایی کرده است.

 

سلطانی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های ویژه در مناسبت‌های دینی و مذهبی و ملی، اردوها و کارگاه‌های آموزشی ازجمله حجاب و عفاف و امربه‌معروف و نهی از منکر، دوره‌های آموزشی ویژه خواهران با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، آموزش کتب معارف و خلاصه کتب دینی و معارفی، دستگیری از نیازمندان، دیدار با خانواده شهدا و.. از جمله برنامه های مهم ما در طول سال است.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی هنری خانه خورشید بابل با دارا بودن 6 هزار و 345 امتیاز در فهما از جمله کانون‌های فعال در شهرستان بابل در استان مازندران است که در راستای نهادینه کردن معارف دینی، اسلامی و ارزشی در بین بانوان تلاش فراوان دارد.

کد خبر 1168384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha