لزوم همکاری دستگاه های فارس برای اجرای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن

عزیزی گفت: قانون جهش ساخت مسکن، پیشران اکثر مشاغل است و در فارس آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسکن آغاز شده و دستگاه ها برای اجرای آن باید همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (جمعه 2 اردیبهشت) در جمع نمازگزاران شهرک «گلستان» شیراز با تاکید بر لزوم پرهیز از خودمحوری و ریاست طلبی در جمع خبرنگاران گفت: از ویژگی های حکمرانی اسلامی، پرهیز از خودمحوری و ریاست طلبی است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در نظامی که خودمحوری نباشد، پاسخگویی شفاف به مردم به معنای توجیه گری نیست.

وی اضافه کرد: انتظار مردم در نظام اسلامی، اجرای عدالت است و در حکمرانی اسلامی از ریاست طلبی و سیاسی کاری های بیهوده و خود محوری پرهیز می شود و بهره گیری از مشورت دلسوزان از ویژگی های حکمرانی در نظام اسلامی و حکومت مردم سالار است که باید در اولویت مدیران استان قرار بگیرد.

عزیزی تجلی دین در امور اجتماع را چهارچوب های عملی مورد تاکید انبیا و ائمه اطهار (ع) دانست و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در جهش مسکن، رفع تحریم ها، مجوزهای کسب و کار و... در 2 سال گذشته تصویب کرده و دولت برای اجرای سریع تر آنها باید اقدام کند.

وی تصریح کرد: قانون جهش ساخت مسکن، پیشران اکثر مشاغل است و مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف کرده چهار میلیون مسکن متناسب با توان مردم در کشور بسازد و در فارس آماده سازی 50 هزار واحد مسکن آغاز شده و دستگاه ها برای اجرای آن باید همکاری کنند.

کد خبر 1168437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha