حکومت امام علی(ع)، الگو باشد

حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری اینکه حضرت امیر المومنین(ع) کامل ترین انسان بود، خواستگار الگو گرفتن از حکومت امام علی(ع) در حکمرانی، زندگی شخصی و اجتماعی توسط مردم و مسئولان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با تبیین زمینه سازی و تحول قرآن در جامعه اسلامی گفت: ماه مبارک رمضان و شب های قدر از فرصت های تحول ساز انسان است. 
امام جمعه گلپايگان یکی از شاخص های نظام احسن خداوند را قدر مخلوقات به اندازه خود، برشمرد و بیان کرد: نظام خلقت در یک شب قدر، تقدیر می شود و تشابه آن را می توان به تقدیم لایحه بودجه از دولت به مجلس تمثیل کرد.
وی دانستن عظمت شب قدر و درک جایگاه انسانی در نظام هستی را راز  توفیق درک شب های قدر، ذکر کرد و افزود: شهادت یکی از کامل ترین انسان ها و اسوه بشر در شب قدر رقم خورد لذا به مقام والای امام علی (ع)، در این شب ها بیشتر توجه شود.
حجت الاسلام کرامتی خواستار الگو و درس گرفتن از  امام علی (ع) در زندگی های فردی و اجتماعی و حکم رانی شد و تاکید کرد: پنج سال حکومت امام علی(ع) الهام بخش یک حکومت علوی و اسلامی به عنوان الگویی کامل و زیبا در حکم رانی قرار گیرد./

کد خبر 1168448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha