سپاه مدیریت جنگ را مردمی کرد

حجت الاسلام محمدی اعلام کرد: سپاه مدیریت جنگ را مردمی و از قدرت بی انتهای بسیج استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «احسان الله محمدی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه،  2 اردیبهشت) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت گفت: مدیریت جهادی توسط سپاه در دفاع مقدس تجلی یافت.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: دفاع مقدس برای ما تنها یک جنگ سخت فیزیکی نبود بلکه در دفاع مقدس از آرمان های انقلاب دفاع کردیم.


وی اذعان کرد: در مکتب دفاع مقدس انسان های بزرگی تربیت شدند که ثمره تلاش ها و مجاهدت های آنان منجر به تقویت جبهه مقاومت و ضعیف شدن استکبار شده است.


محمدی گفت: ایمان، توکل و توسل، شجاعت، مردم دوستی، ایثار و حفاظت از بیت المال در دفاع مقدس معنا پیدا گرد.


وی خاطرنشان ساخت: تفکر انقلابی و ولایی، اطاعت از ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان و تکیه بر دورن، قطع وابستگی و عدم اعتماد به قدرت های جهانی در جبهه های دفاع مقدس توسط سپاه به تحقق پیوست.


این مقام مسئول تاکید کرد: سپاه مدیریت جنگ را مردمی و از قدرت بی انتهای بسیج استفاده کرد.


 وی افزود: سپاه از ابتدای تاسیس در خدمت جامعه، دین و مردم و اسلام بوده و پس از جنگ هم سازندگی را در عرصه های مختلف راه سازی، پالایشگاه و سد سازی، گاز و آب رسانی در نقاط مختلف کشور دنبال کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به نقش سپاه در مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: سپاه در فتنه ها در کنار مردم بود و از اموال عمومی محافظت کرد.


حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: دشمنان سپاه امروز منفورترین آدمها و دولت ها در افکار عمومی هستند.

کد خبر 1168454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha