پاسداری از انقلاب و تأثیرگذاری در پیشرفت نظام اسلامی شاخص فعالیت سپاه است

آیت الله حسینی همدانی گفت: سپاه نقش ویژه و ممتازی در جریان پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دارد که این مهم از کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله حسینی همدانی» در خطبه نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲ اردیبهشت با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: سپاه نقش ویژه و ممتازی در جریان پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دارد که این مهم از کسی پوشیده نیست. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: برنامه ها و عملکرد سپاه پاسداران با توجه به باور یک وظیفه متعهدانه از انقلاب و تأثیرگذاری در پیشرفت ایران و انقلاب اسلامی است. 

 

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در این خصوص می فرمایند که اگر سپاه نبود کشور نبود و آنچنان که قرارگاه های مختلف با هدف سازندگی و محرومیت زدایی با همت سپاه در کشور راه اندازی شده است با هدف حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی شکل گرفته است. 

 

وی اظهار کرد: سپاه در طول چند دهه از انقلاب اسلامی در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا و استکبار علیه ملت ایران به خوبی ایستاده است و با راه اندازی قرارگاه های مختلف برای سازندگی و محرومیت زدایی اقدام کرده است. 

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: استکبار برای ضربه زدن به سپاه تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است و همواره با ترور و تخریب در این مسیر تلاش کرده است.

 

امام جمعه کرج عنوان کرد: سپاه در گام نخست انقلاب اسلامی با ایجاد امنیت، بازدارندگی و کادرسازی در برابر فساد و ... ایستاد و امروز در قالب جهاد تبیین با نوع آوری و توسعه مرزهای دانش و فناوری، حمایت از نیروهای انقلابی با هدف حفظ استقلال و ازادی همچنین تقویت خدمت رسانی به مردم حرکت می کند. 

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: ظرفیت زیربنایی نیروهای فعال در سپاه و تقویت آنان برای فعالیت به عنوان نیروهای انقلابی قابل تقدیر است. 

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به واقعه طبس اشاره کرد و گفت: واقعه طبس یک اشارت برای تمامی نسل های انقلاب اسلامی است واقعه ای که شکست تاریخی آمریکا را در برابر پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد. 

 

امام جمعه کرج توضیح داد: همچنین تسخیر لانه جاسوسی با همت دانشجویان خط امام(ره) از جمله مسائل قابل توجهی است که همواره شکست آمریما را نشان می دهد. 

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: دست غیب الهی در واقع طبس زمینه شکست تمامی توطئه های استکباری شد و امروز تمامی دنیا استیصال و شکست آمریکا را درک کردند. 

 

 

 

کد خبر 1168476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha