سپاه پاسداران همواره از  بزرگترین سنگرهای کشور دفاع کرده است

امام جمعه شهرستان ری گفت: سپاه پاسداران همواره از بزرگترین سنگرهای کشور دفاع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) و ایام قدر اظهار داشت: این ایام بهترین موقعیت برای برخورداری از رحمت های الهی است که امیدواریم شامل همه شود.

 

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به وقایع دلخراش اخیر در مسجد الاقصی و کشتار فلسطینیان بی دفاع گفت: مسجد الاقصی برای مردم فلسطین بسیار مهم است و به صهیونیست‌ها اجازه داده نمی‌شود با چکمه وارد آن شوند زیرا این مسجد برای مردم فلسطین نماد ملی است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد نضعیف نیروهای صهیونیستی هستیم، گفت: دلیل اینکه فلسطینی‌ها جدی وارد کار شده‌اند این است که آنها و جبهه مقاومت از کشورهای عربی قطع امید کرده‌اند، این کشورها دنبال این بودند که موضوع فلسطین را به حاشیه ببرند.

 

امام جمعه شهرری در خصوص مردم افغانستان و ترورهای اخیر نیز بیان داشت: مردم مظلوم افغانستان تا کی باید تاوان جنایات آمریکا که توسط داعش انجام می‌شود را بدهند ما با مردم مظلوم افغانستان همدردی می‌کنیم و از حاکمان افغانستان می‌خواهیم با این جنایات برخورد قاطع کنند.

 

شاهچراغی در ادامه گفت: با توجه به اینکه امروز روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است باید از فعالیت‌ها و تلاش‌های این نهاد مقدس تشکر کنیم، سپاه تنها نهادی است که از بزرگترین سنگرهای کشور دفاع کرده است.

کد خبر 1168478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha