راه‌حل برون رفت از وضعیت اقتصادی موجود تغییر مدیران است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه راه حل برون‌رفت از این وضعیت را تغییر برخی از مدیران وکارشناسان به‌جای مانده از قبل است که باید جابه‌جا شوند، گفت: برخورد با سودجویان، دلالان زالوصفت و زیاده‌خواهان و رانت‌خوارانی که دردستگاه‌ها وادارات لانه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌‎های نماز جمعه این شهرستان تقوا را بزرگترین و مهم‌ترین دستاورد ماه مبارک رمضان دانست و اظهارکرد: از ظرفیت شب‌های قدر برای کسب تقوای بیشتر و نهادینه شدن تقوا در اعمال و رفتارمان استفاده کنیم.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه بزرگترین معجزه الهی در یکی از شب‌های قدر نازل شده و شب تقدیر است، افزود: به تقدیرهایی احتیاج داریم که خیر دنیا و آخرت ما باشد و شادی و آرامش را برای‌مان به ارمغان آورد.

 

وی با اشاره به اینکه در این ایام امت اسلامی مورد تهاجم صهیونیست‌ها و تکفیری‌های خون آشام قرارگرفته و حمله وحشیانه به قبله اول مسلمانان ومظلومان فلسطینی و انفجار در مدارس غرب کابل و بزرگترین مسجد شیعیان مزارشریف که به شهادت و جراحت ده‌ها نفر منجر شده، که اتحاد و وحدت مسلمین را هدف گرفته است، تصریح‌کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کردند عادی‌سازی و نشست با مقامات عربی برای این رژیم امنیت‌زا باشد و موضوع فلسطین به حاشیه برود، اما عملیات‌های شهادت‌طلبانه نشان داد موضوع فلسطین به حاشیه نرفته است و خود فلسطینی‌ها مسئله فلسطین را در کانون تحولات منطقه نگه می‌دارند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه فلسطینی‌ها بر خلاف کشورهای عربی بی‌ریشه کوچک عربی که ساخته دست استعمار غرب هستند، ریشه تاریخی دارند و دارای هویت ملی هستند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد هویت مذهبی فلسطینی‌ها یعنی مسجد الاقصی و هویت ارضی آنها یعنی سرزمین فلسطینی را از آنها بگیرد و این موضوعی نیست که فلسطینی‌ها آن را بپذیرند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم فلسطین دیگر امیدی به تشکیلات خودگردان نیز ندارند و به این جمع‌بندی رسیده‌اند که دولت، همسو با مردم گام بر نمی‌دارد، اظهارکرد: مردم فلسطین عزم خود را برای مقاومت درمقابل صهیونیست‌ها درعمل نشان داده‌اند.

 

خطیب نماز جمعه خمام با بیان‌اینکه ضرورت حضور پرشور درراهپیمایی روز جهانی قدس امسال کاملا مشهوداست، افزود: بعد از 2 سال تعطیلی راهپیمایی‌ها، این اولین راهپیمایی سراسری است که انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه شرایط منطقه به ویژه فلسطین و التهاب و حوادثی که در کرانه غربی رود اردن وغزه درحال وقوع می‌باشد، برمظلومیت مردم فلسطین افزوده است، اضافه‌کرد: توطئه عادی‌سازی توسعه روابط توسط برخی کشورهای عربی و حتی ترکیه، باعث مظلومیت بیشتر مردمی شده که بیش از ۷۰سال است با اشغالگران صهیونیست واربابان آمریکایی، اروپایی و همراهان مرتجع عربی‌شان در حال مبارزه و مقابله هستند.

 

وی اهانت به قرآن کریم، به بهانه آزادی بیان را نشان از ضعف و استیصال غرب در مقابله با موج اسلام‌گرایی در جهان و ناشی از فقدان منطق در پاسخگویی به منطق فاخر و قوی اسلام دانست و افزود: توهین به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان جهان آزادی بیان نیست نشانه نداشتن منطق وضعف واستیصال آنهاست.

 

امام جمعه خمام به افزایش قیمت اجناس و کالاها اشاره کرد و گفت: گرچه چالش‌های اقتصادی یک دهه گذشته را نباید به عهده این دولت گذاشت وانتظارهم نداریم دولتی که تازه 8 ماه و یا دقیق‌تر 6 ماه که آمده همه مشکلات را حل کند ولی انتظار این است که برنامه‌های خود را در زمینه مدیریت قیمت‌ها اجرایی کند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی راه حل تغییر و برون‌رفت از این وضعیت را تغییر برخی از مدیران وکارشناسان به‌جای مانده از قبل است که باید جابه‌جا شوند، اظهارکرد: برخورد با سودجویان، دلالان زالوصفت و زیاده‌خواهان و رانت‌خوارانی که دردستگاه‌ها وادارات لانه کرده‌اند، باید در اولویت دولت باشد.

 

 

کد خبر 1168480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha