امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله«قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز جمعه (2 اردیبهشت) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی، گفت: این ایام که مصادف با ایام شب های قدر است بهترین زمان برای حرکت در مسیر تقوا و توبه و انابه است و همگان باید قدر این شب ها را بدانند و با شب زنده داری به دعا و نیایش بپردازند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن گرامیداشت بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند و این امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به برکت ایثار و هوشیاری این دلیر مردان است.

 

وی با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی و تلاش های این عزیزان در طول سال های بعد از انقلاب افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ایمان به خدا و اعتقاد به ارزش های انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تمام توطئه‌های دشمنان قرآن و اسلام ایستادگی و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

 

این مقام مسئول ولایتمداری را از دیگر ویژگی های نیروهای مسلح دانست و اضافه کرد:اگر این نیروهای جان برکف و ولایتمدار نبودند دشمنان اسلام و قرآن بی رحمانه به این مرز و بوم و مال و ناموس ما دست درازی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به ارزش و اهمیت قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی و ...، گفت: ایران اسلامی در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به دهه آخر ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: برگزاری هرچه با شکوهتر روز قدس توسط ملت مومن و انقلابی به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی ضروری است.

 

این مقام مسئول به کارنامه درخشان ایران اسلامی در طول بیش از چهل سال انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات اقتصادی به واسطه تحریم های ظالمانه دشمنان در کشور وجود دارد اما ما نباید پیشرفت های این سال ها را نادیده بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه به حادثه دلخراش مدرسه پسرانه در افغانستان، غرب و شرق کابل، مزار شریف و حمله به کنسولگری ایران در این کشور، اشاره کرد و ادامه داد: کشتار کودکان بی گناه از نظر همگان محکوم است و طالبان باید امنیت را در این کشور برقرار کنند و نباید خودشان در این مسائل نقش داشته‌ باشند.

 

این مقام مسئول همچنین توهین به قرآن کریم در کشورهای اروپایی را ننگ دیگری بر غرب، استکبار جهانی و مدعیان دموکراسی دانست و بیان کرد: استکبار جهانی و مدعیان دموکراسی از جنایتکاران حمایت کرده و نسبت به قرآن کریم بی‌احترامی می‌کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 1168493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha