سپاه پاسداران تهديدات دشمنان را خنثی کرده است

جهانگیری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و میادن مختلف همواره پیشگام بوده و پس از دفاع‌مقدس نیز به عنوان حافظ امنیت و آسایش ایران اسلامی همه تهدیدات دشمنان را خنثی کرده است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز فرمان تاریخی امام‌ خمینی(ره)  جهت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره علاوه بر قدرت نظامی که در کل منطقه دارد، در عرصه فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم در حوادث گوناگون همچون کرونا، در کنار مردم بوده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: سپاه پاسداران در دفاع مقدس و میادن مختلف همواره پیشگام بوده و دلاورمردی و رشادت این نهاد در کنار سایر نیروهای مسلح پرافتخار کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

 

وی اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دفاع‌مقدس نیز به عنوان حافظ امنیت و آسایش ایران اسلامی همه تهديدات دشمنان را خنثی کرده است.

 

جهانگیری تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان نیروی نظامی مردمی و برگرفته از خود مردم به حساب می‌آید و همواره در هر کجا که منافع مردم در خطر بوده، سپاه پاسداران ورود کرده و همیشه به پیروزی دست یافته است.

 

کد خبر 1168518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha