پخت ۷۲ دیگ غذای نذری و توزیع میان ۶ هزار نفر در مناطق محروم اهواز و کارون

عبیاوی گفت: همزمان با شب قدر ۷۲ دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان ۶ هزار نیازمند مناطق محروم اهواز و کارون توزیع شد.

«ناجی عبیاوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع) و شب قدر اظهار کرد: همزمان با شب قدر ۷۲ دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان ۶ هزار نیازمند مناطق محروم اهواز و کارون توزیع شد.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: این غذاهای نذری در قالب پویش اطعام مهدوی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار، دانشجویان و دانش آموزان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است اضافه کرد: این آشپزخانه با همت کمیته امداد شهرستان کارون و حوزه علمیه این شهرستان به صورت مشترک در قالب طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده، با شعار هر خانواده یک سفره در طول ماه مبارک رمضان فعالیت و به مردم نیازمند منطقه ارائه خدمت می کند. 

 

عبیاوی با اشاره به تداوم پویش اطعام مهدوی تا پایان ماه رمضان تصریح کرد: اطعام مهدوی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردم خیر استان اجرا می‌شود.

 

وی یاد آور شد: مردم نیکوکار می توانند از طریق، شماره گیری کد دستوری #1*061*8877* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کرده و ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

کد خبر 1168544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha