ویژه برنامه‌های شهادت حضرت علی (ع) به همت فعالان کانون‌های مساجد برپا شد

آمون گفت: همزمان با سالروز شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) ویژه برنامه های روز عزا به همت فعالان کانون های مساجد برپا شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) ویژه برنامه های روز عزا به همت فعالان کانون های مساجد برپا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حرکت دسته های عزاداری و سوگواری در یوم شهادت آن حضرت از جمله برنامه های است که با مشارکت فعالان کانون های مساجد برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: ویژه برنامه های شب های احیا در مناطق روستایی نیز با مشارکت فعالان کانون های مساجد برگزار می شود تا روستائیان نیز از فیوضات این شب های عزیز بهره مند شوند.

 

آمون خاطر نشان کرد: پیش از این نیز بیش از 1500 پرچم ویژه روز شهادت حضرت علی (ع) در بین کانون های مساجد توزیع شد تا برای اعلام یوم شهادت در مساجد و محلات نصب شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا همزمان با این روزهای از دیگر فعالیت های فعالان کانون های مساجد برای حمایت از محرومان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و جزءخوانی قرآن کریم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری نیز همچنان جزو برنامه های قرآنی فعالان کانون های مساجد است.

کد خبر 1168645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha