توزیع نزدیک به سه هزار قرص نان صلواتی به همت کانون «شهید منصور خادم صادق» شیراز

صاف نیت گفت: این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیرین اقدام به توزیع ۲ هزار و ۸۸۰ قرص نان صلواتی و نذر «نان» در ایام ماه مبارک رمضان در محله «لب آب» و بازارچه «منصوریه» کرده است.

«مسعود صاف نیت»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» در نمایشگاه قرآنی اقدام به برپایی غرفه «مهدوی» با نام و القاب حضرت صاحب الزمان (عج) کرده است و ایستگاه نقاشی و شعر و خلاقیت های نوجوانان درباره امام زمان (عج) همراه با اهدا جوائز از جمله برنامه های این غرفه است که مربی مشخص شده برای کودکان و نوجوانان روایت ها و قصص مهدوی می گوید.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید منصور خادم صادق» مسجد «آقالر» شیراز افزود: این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیرین اقدام به توزیع 2 هزار و 880 قرص نان صلواتی و نذر «نان» در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) در محله «لب آب» و بازارچه «منصوریه» کرده است.

وی اضافه کرد: برنامه جزء خوانی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در شبستان مسجد «آقالر» توسط امام جماعت و اعضا کانون فرهنگی «شهید منصور خادم صادق» و اهالی محل اجرا می شود.

 

کد خبر 1168648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha