تأکید امام جمعه سیاهکل بر حل مشکلات مسکن مهر

امام جمعه سیاهکل با اشاره به گذشت ۱۰ سال از ساخت مسکن مهر در این منطقه و وجود برخی نواقص در این طرح بر حل این مشکلات تاکید کرد و از مسئولان مربوطه خواست تا این موضوع را با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی کریمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سیاهکل در حوزه مسکن گفت: طبق بازدید و نشست‌هایی که با مسئولان بنیاد مسکن شهرستان  و پیمانکار داشتم، مشکلات مسکن مهر در این شهرستان را مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار دادم که امیدوارم مسئولان برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 

امام جمعه سیاهکل  با بیان اینکه حدود یک دهه از ساخت مسکن مهر در شهرستان سیاهکل می گذرد، خاطرنشان کرد: البته مسکن مهر مورد حمایت لازم قرار گرفته است، اما مشکلاتی در این طرح وجود دارد که باید برطرف شود تا تکمیل کننده آن باشد. آسفالت بیرونی، نمای بیرونی ساختمان، فاضلاب، رنگ نرده‌ها و بلوک‌های ورودی و خروجی، جداکردن کنترل‌های آب، نداشتن موزاییک ساختمان، نبود آسانسور و نداشتن سند مالکیت از جمله این مشکلات به شمار می‌آید که نیاز است مسئولان برای رفع این نواقص اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام و مردم را از سرگردانی و بلاتکلیفی نجات دهند.

 

امام جمعه سیاهکل تصریح کرد: اکنون بیش از 10 سال از ساخت و ساز مسکن مهر می‌گذرد، افزون بر نارضایتی مالکان، حتی سازندگان و پیمانکاران پروژه مسکن مهر  نیز ناراضی هستند، چون هنوز حق و حقوق آن‌ها به صورت کامل پرداخت نشده است، از سوی دیگر مسکن مهر این شهرستان بدون هیچ پاسخ قانع کننده‌ای از سوی مسئولان رها شده است و این برای همگان آزار دهند است و ضرورت دارد، مسئولان مربوطه در این زمینه چاره‌اندیشی کنند تا رضایت مردم و پیمانکار را بدست بیاورند.

 

وی افزود: مسکن مهر اقدام بسیار خوبی بود که در دولت‌های نهم و دهم اتفاق افتاد ما نمی‌گوییم که مشکلات و نقطه ضعف در مسکن مهر وجود ندارد ولی مسکن مهر کار بسیار بزرگ و انقلابی بود که انجام گرفت و امروز باید نواقص آن برطرف شود.

 

 گفتنی است، نبود مراکز آموزشی، نظامی، رفاهی و بهداشتی در کنار واحدهای مسکن مهر از جمله این مشکلات است که در همه شهرها به این موضوع انتقاد شده است.

کد خبر 1168772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha