تاکسی های شیروان به دستگاه کارتخوان مجهز می شود

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: تا خردادماه امسال تمام تاکسی های شیروان به دستگاه کارتخوان مجهز می شود.

«محمد محمدزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان در پاسخ به گلایه شهروندان مبنی بر اخذ کرایه 20 هزار ریالی رانندگان از مسافران اضافه کرد: تعدادی از تاکسی های شهر مجهز به دستگاه کارتخوان هستند ولی به دلیل نبود پول خرد و جلوگیری از اینگونه مشکلات با شرکتی در تهران صحبت و رایزنی های لازم صورت گرفته تا خردادماه امسال تمام تاکسی های شهر مجهز به دستگاه کارتخوان شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان عنوان کرد: همچنین بلیط خط واحد در این شهر از ۵ هزار ریال به ۶ هزار ریال افزایش یافته است.

 

محمدزاده اظهارکرد: کرایه تاکسی‌های درون شهری شیروان و تمام خطوط روستایی این شهرستان ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق روال سال های گذشته که نرخ های کرایه تاکسی افزایش می یابد امسال هم نرخ‌های جدید کرایه تاکسی اعمال و اجرایی شده و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده هستند و هزینه جابجایی هر نفر در یک مسیر از ۱۲ هزار ریال به ۱۸ هزار ریال افزایش یافته است.

 

وی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان و رانندگان از افزایش نرخ کرایه مصوب در مسیرهای مختلف تا قبل از تهیه و چاپ برچسب نرخ کرایه، کپی نرخ نامه در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که به محض آماده شدن، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها در معرض دید شهروندان نصب می شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: شهر شیروان ۳۵۲ دستگاه تاکسی درون‌شهری دارد.

 

 

کد خبر 1168777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha