دره آبشارهای پنجگانه دلفارد جیرفت پاکسازی شد

محمد کمالی گفت: دره زیبای آبشارهای پنجگانه موسوم به گلم های دختر کش دلفارد از جغرافیای خاص طبیعی و قابلیت های زیست محیطی و منحصر به فرد برخوردار است که به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک، از زباله پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محمد کمالی» با اشاره به روز زمین پاک، گفت: دره زیبای آبشار های پنجگانه موسوم به گلم های دختر کش دلفارد از توابع ضلع شرقی منطقه حفاظت شده بحر آسمان است.
 
 
 
 
 
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت افزود: این دره زیبا از جغرافیای خاص طبیعی و قابلیت های زیست محیطی و منحصر به فرد برخوردار است که به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک، از زباله پاکسازی شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
وی با بیان این مطلب که امسال بزرگداشت روز زمین پاک با شعار سرمایه گذاری در زمین با کاهش پلاستیک برگزار شد، خاطرنشان کرد: در راستای فرهنگ سازی چالش طرح بدون زباله و مسئولیت پذیری اجتماعی در خصوص آلودگی محیط زیست برنامه پاکسازی آبشار دلفارد به همت پرسنل، دوستداران محیط زیست، جوامع محلی و تشکل های دانش آموزی انجام شد.
 
 
 
 
 
 
 
کمالی یادآور شد: دره زیبای آبشارهای دخترکش در محدوده شرق منطقه حفاظت شده بهراسمان یكی از پربازدید ترین مناطق گردشگری شهرستان جیرفت می باشد و بازدیدکنندگان نیز باید در پاکیزگی آن احساس مسئولیت کنند.
 
 
 
 
 
 
 
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست جیرفت در خاتمه عنوان کرد: با هماهنگی مسئول اداره حفاظت محیط زیست جیرفت توسط واحد محیط طبیعی، آموزش و روابط عمومی نسبت به ترویج و اشاعه فرهنگ زیست محیطی پیرامون روز زمین پاک اهمیت حفاظت از زمین و‌ همچنین زمین میراث مشترک تمام نسل‌ها در تمام دنیا است اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت گرفت.
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1168824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha