آرمان های انقلاب اسلامی هیچ وقت کهنه نمی شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی هیچ وقت کهنه نمی شود، گفت: غربی ها می دانند که تنها اسلام می تواند روح انسان را سرشار از آرامش کند و نمی گذارند تا به آرمان‌های انقلاب اسلامی نرسیم چرا که اگر این موضوع تحقق یابد کارشان تمام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۴ اردیبهشت) در دیدار با مسئولین کانون ها و حلقات صالحین اساتید دانشگاه های خراسان جنوبی اظهار داشت: سه موضوع تبیین، علم و فرهنگ از جمله مسائلی هستند و اگر مطالب در میزان حق و باطل درست تبیین نشود برای نسل های آینده مشکلاتی ایجاد می کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه علم در زندگی بشر مشخص است، ادامه داد: انسان هر کاری را بر اساس تعلیم و تعلم و بنیان علمی می تواند انجام دهد و هر چه خارج از آن باشد محکوم به نابودی است و برای تداوم داشتن نیاز به بنیان علمی محکمی دارد.

 

 

وی با اشاره به حساسیت ها در مقابل انقلاب اسلامی گفت: این حساسیت نسبت به دیگر کشورها و رقبا وجود ندارد اما برای انقلاب اسلامی اصل نابودی را از همان ابتدای انقلاب در دستور کار خود قرار داده اند و رمزش این است که رقبای دیگر از نظر تفکر و مکتب تفاوت های ریشه ای ندارند و هر دو یک هدف و یک راه یعنی به استثمارگرفتن نوع انسان را دنبال می کنند.

 

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه حدود ۲ قرن که انسان را از اصل خود جدا کرده اند، ادامه داد: به این معنا که انسان از فطرت خود فاصله گرفته است و هیچی علاجش نمی کند و وعده های آنان سر از پوچی و هیچی و خودکشی در آورده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بشر فرسوده و خسته شده است، افزود: غربی ها می دانند که تنها مکتبی که می تواند روح انسان را سرشار از آرامش کند تنها مکتب اسلام است و از همان ابتدا با دید کارشناسی همه گزینه ها را به میدان آورده اند تا آرمان های انقلاب اسلامی تحقق پیدا نکند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی هر روز یک مسئله جدیدی برای انقلاب اسلامی به وجود می آوردند و از طریق ایجاد گروه های منحرف به دنبال این بودند تا جایگاه ارزش ها، تعلیمات و فرهنگ اسلام را از بین ببرند به این دلیل که می دانستند انسان و جهان خواستار این ارزش ها است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آرمان های انقلاب اسلامی هیچ وقت کهنه نخواهد شد، ادامه داد: هر کاری که دشمن انجام دهد باز هم این آرمان ها سر جای خود باقی خواهد ماند.

 

 

آیت الله عبادی به مسئله پژوهش در خصوص تجربه بعد از مرگ اشاره کرد و گفت: تنها اسلام برای این موضوع حرف دارد و جریانات سیاسی غربی ها نمی خواهند بشر دنبال این پژوهش ها برود.

 

 

وی در ادامه عنوان داشت: علت رقابت غرب با انقلاب اسلامی این است که رقیب واقعی است و انواع و اقسام سرگرمی ها از جمله ایجاد شبهات را در دستور کار خود قرار داده اند و برای رفع شبهات باید به اهل و پاسخگوی آن مراجعه کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب الهی رقیب اصلی مکتب مادی است، گفت: غربی ها تلاش می کنند تا به آرمان‌های انقلاب اسلامی نرسیم چرا که اگر این موضوع تحقق یابد کارشان تمام است.

 

 

آیت الله عبادی با اشاره به حضور اساتید دانشگاه ها در تبیین جایگاه فرهنگ و آرمان های انقلاب اسلامی بیان کرد: دیگر ملت ها آنان را بر نمی تابند و آینده مال شما است و نیاز به توسعه و تعمیق بسیاری دارید و در جهت ساختن قرار دارید.

 

 

وی با بیان اینکه جهان از فرضیات مادی غربی ها خسته شده است، گفت: بشر می خواهد به اصل خود، به محبت و عدالت باز گردد و عناصری به عنوان قانون شکنی شاید به وجود آیند که پیاده نظام غربی ها خواهند بود.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: قانون مداری شرط اول تمدن است و قانون شکنی یک نوع وحشی گری است که نشات در جنون غرب دارد و هیچ جمع یا فردی نمی تواند قانون را زیر پا بگذارد و قانون یک مسئله سلیقگی نیست.

 

کد خبر 1168865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha