میزبانی کانون امام علی(ع) نکا از محفل انس با قرآن

افشارزاده گفت: کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا همزمان با ماه مبارک رمضان در یک حرکت بزرگ و ارزشمند اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این مسجد کرده است.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی در راستای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه برگزار شد که استفاده از سخنرانان و برگزاری نماز جماعت در مسجد جزء خوانی قرآن کریم، کمک به نیازمندان و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از جمله این موارد بود.

مدیر مسئول کانون فرهنیگ هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: همه تلاش ما برای انس و الفت بیشتر با قرآن و اهل بیت(ع) است تا جوانان و نوجوانان و نسل جدید با این ارزش ها مانوس شوند.

وی خاطر نشان کرد: کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا همزمان با ماه مبارک رمضان در یک حرکت بزرگ و ارزشمند اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در این مسجد کرده است.

افشارزاده گفت: محفل انس با قرآن در کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا با حضور قاریان ممتاز و در راستای ترویج قرآن و تعمیق باورهای دینی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا یادآور شد: محفل انس با قرآن با حضور پرشور مردم کوی مهرگان نکا برگزار شد و با توجه به اینکه این کانون در اجرای فعالیت های قرآنی بسیار فعال بوده است؛ مردم استقبال بی نظیری از این برنامه ها دارند.

کد خبر 1168951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha