بارانداز انقلاب اسلامی، رفع موانع ظهور و ایجاد حاکمیت جهانی است/ روز قدس باید پیام قدرت و توانمندی به رزمندگان فلسطینی بدهد

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه بارانداز انقلاب اسلامی ایران، برطرف کردن موانع ظهور و ایجاد حاکمیت جهانی است؛ گفت: گفت: فلسطینی ها به امید ما قیام کردند و امسال یوم القدس باید پیام قدرت و شوکت و عزت و توانمندی برای آنان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی طائب، یکشنبه(۴ اردیبهشت) در همایش تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان با این مقدمه که با توجه به هدف، لوازم انتخاب می شود؛ گفت: در مسیر انقلاب نیز مطابق با هدف، بُنه برخواهیم داشت و تحمل و بردباری بار خواهیم زد.

 

 

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه مهم این است هدف انقلاب فراموش نشود؛ اظهار کرد: اگر هدف فراموش شود بزرگداشت مناسبت های ملی با سردی خواهد بود لذا باید مدام روی هدف انقلاب تأکید شود تا هر سال پربارتر از سال گذشته برگزار شود.

 

 

وی ادامه داد: به همین دلیل امسال روز قدس باید نسبت به سابق قوی تر برگزار شود زیرا بارانداز انقلاب فقط ایران و بهبود زندگی مردم نیست زیرا بارانداز انقلاب اسلامی ایران، برطرف کردن موانع ظهور و ایجاد حاکمیت جهانی است.

 

 

حجت الاسلام طائب با اشاره به سوره مبارکه عصر، گفت: کدام خسران بالاتر از دسترسی نداشتن به امام زمان است؟ بالاترین خسارتی که در روز عاشورا بر بشریت وارد شد شهادت امام زمان شان بود لذا باید برای ظهور کار کرد؛ در این انقلاب عده ای بین راه هدف را گم کردند و دنبال جمع اموال رفتند.

 

 

وی با متذکر شدن این مطلب که وقتی هدف را بشناسی به انداره آن بار خواهی برداشت؛ فروپاشی رژیم جعلی اسراییل را یکی از مقدمات ظهور دانست و گفت: فلسطینی ها به امید ما قیام کردند و امسال یوم القدس باید پیام قدرت و شوکت و عزت و توانمندی برای آنان داشته باشد.

کد خبر 1168969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha