اکرام ایتام با مشارکت خیرین در سطح استان زنجان انجام می شود

به گفته صالحی، اکرام ایتام به منظور تکریم جایگاه ایتام و ایجاد ارتباط صمیمی مسئولان و ایتام در جهت حل بخشی از مشکلات آنان و ارزش گذاری به فرائض دینی با رویکرد ارتقاء بعد فرهنگ و ایمانی خانواده های تحت حمایت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم اطعام فرزندان ایتام اظهار کرد: سنت حسنه اطعام و اکرام ایتام اقدامی بسیار ارزشمند و در راستای ترویج معنویت در جامعه است و با همین رویکرد در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تعدادی از فرزندان ایتام روزه اولی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با حضور مسئولین و خیران افطار کردند.

 

روح اله صالحی افزود: این ضیافت به منظور تکریم جایگاه ویژه  فرزندان عزیز ایتام وایجاد ارتباط صمیمی مسئولان و فرزندان ایتام در جهت حل بخشی از مشکلات آنان و ارزش گذاری به فرائض دینی با رویکرد ارتقاء بعد فرهنگ و ایمانی خانواده های عزیز تحت حمایت برگزار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سفره‌های افطاری در سطح استان برای اطعام ایتام ،نیازمندان و پذیرایی از مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان در نظر گرفته‌شده است، ادامه داد: فرزندان عزیز ایتام  در طول شب‌های ماه مبارک رمضان میهمان سفره‌های افطاری کمیته امداد با مشارکت خیران هستند.

 

صالحی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی ومهربانی است ودل های خیران ونیکوکاران در این ماه معنوی بیشتر از سایر ایام آماده مشارکت در امور خیر واحسان است تصریح کرد: پویش مردمی زنجان مهربان با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام ومحسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز ودر لیالی قدر به صورت ویژه در سطح استان از حامیان نیکوکار برای حمایت از فرزندان عزیز تحت حمایت ثبت نام کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: خیران ونیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با تلفن گویایی ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاههای ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل نمایند.  

کد خبر 1168972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha