برپایی جشن تکلیف در مدارس انگیزه دینی و الهی دانش آموزان را تقویت می کند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت توجه به امر نماز و جشن تکلیف ویژه دختران گفت: جشن تکلیف در مدرسه امام حسن عسکری(ع) شهرک رازی کرج برگزار شد.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در جریان برپایی جشن تکلیف در مدرسه دخترانه در شهرک رازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  جشن تکلیف در مدرسه امام حسن عسکری(ع) شهرک رازی کرج برگزار شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: برپایی جشن تکلیف زمینه تقویت باورهای ایمانی و الهی در میان دانش آموزان به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

وی با اشاره به جایگاه خانواده و مدرسه در تعالی بخشی فرهنگ روح بخش نماز بیان کرد: نماز ستون دین است و این مهم از نهاد مقدس خانه و مدرسه شکل می پذیرد و بارور می شود. 

 

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: التزام به مسائل دینی و ایمانی همچنین تقویت باورهای ایمانی و الهی با همراه معلمان پرورشی در مدارس در قالب برپایی جشن های تکلیف تقویت می شود. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: دختران در سن ۹ سالگی و پسران در سن ۱۵ سالگی به جشن تکلیف می رسند و توجه به برپایی و اقامه نماز در مدارس می تواند زمینه اشتیاق و انگیزه تداوم این واجب الهی را در میان آنان ایجاد کند. 

 

 

کد خبر 1168982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha