بهره مندی روستاییان سلطان آباد در شهرستان اُرزوئیه از خدمات رایگان درمانی

همزمان با هفته اکرام ایتام بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد ارزوئیه از خدمات پزشکی و درمانی رایگان بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ احمد احمدی نژاد گفت: به مناسبت ایام شهادت امام علی علیه السلام برای نخستین بار و با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص بومی و خیرین با همکاری مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت، مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد از توابع شهرستان ارزوئیه از خدمات رایگان پزشکی بهره مند شدند. 

 

 

 رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ارزوئیه خاطرنشان کرد: این گروه پزشکی شامل فوق تخصص روماتولوژی، متخصص قلب و عروق، دندانپزشک، پزشک عمومی و... بود که به مدت یک روز و  به صورت کاملاً رایگان به 500 نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد شهرستان ارزوئیه خدمات پزشکی و دارویی ارائه کردند.

 

 

وی ارائه خدمات پزشکی و دارویی به مددجویان و نیازمندان روستای سلطان آباد ارزوئیه را گامی کوچک در جهت بهره مندی عادلانه همه مردم حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی اعلام کرد.

 

 

احمدی نژاد در پایان گفت: به دنبال این هستیم با همکاری گروه های جهادی پزشکی بتوانیم خدمات رایگان پزشکی به محرومان شهرستان ارزوئیه ارائه دهیم.

کد خبر 1168984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha