مرد نقره‌ای تئاتر ایران دعوت حق را لبیک گفت

تشرینی گفت: آرمین بشرویه از هنرمندان برجسته کشور و مرد نقره‌ای تئاتر ایران دعوت حق را لبیک گفت.

«شاپور تشرینی» با تسلیت درگذشت آرمین بشرویه از هنرمندان برجسته کشور و مرد نقره‌ای تئاتر ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این هنرمند برجسته تئاتر و سینمای ایران روز (یکشنبه، ۳ اردیبهشت) بر اثر بیماری در بیمارستان دکتر شریعتی تهران درگذشت و دعوت حق را لبیک گفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه زنده‌یاد آرمین بشرویه از جوانان فعال عرصه تئاتر و سینمای کشور بود، افزود: زنده‌یاد بشرویه مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران بود.

 

وی تصریح‌کرد: این هنرمند برجسته کشوری توانسته بود در دهه گذشته تحول عظیمی در هنر تئاتر و به‌ویژه صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند.

 

تشرینی با اشاره به اینکه این هنرمند آستارایی حائز چندین مقام برتر در جشنواره‌های مختلف تئاتر در سطح استان و کشور بود، گفت: کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در جشنواره‌های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان از جمله افتخارات زنده‌یاد بشرویه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه این هنرمند برجسته کشوری در بیش از ۳۰ نمایش به روی صحنه رفته است، افزود: مرحوم بشرویه  در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، بندر آستارا، تالش و سایر شهرهای کشور به ایفای نقش پرداخته است.

 

وی اضافه‌کرد: این هنرمند آستارایی علاوه بر فعالیت مستمر در هنر نمایش کشور، با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه‌های بین‌المللی، به‌ویژه در کشورهای کوزوو و لهستان به ایفای نقش پرداخته بود.

 

تشرینی با اشاره به اینکه زنده‌یاد آرمین بشرویه متولد ۱۳۶۱ در بندر آستارا و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران بود، خاطرنشان‌کرد: مراسم تشیع این هنرمند جوان متعاقبا از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان آستارایی و هنردوستان رسانده می‌شود.

کد خبر 1169006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha