لزوم تلاش نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعبارات دولتی به کمربندی شیراز

طاهری گفت: لازم است تا نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برای جذب و اختصاص اعتبارات دولتی برای بزرگراه های استان و کمربندی های شیراز تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (یکشنبه 4 اردیبهشت) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت شب های قدر گفت: لازم است تا نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی برای جذب و اختصاص اعتبارات دولتی برای بزرگراه های استان و کمربندی های شیراز تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

رﺋﯿﺲ ﺷﻮرای اﺳﻼمی ﺷﻬﺮ ﺷﯿﺮاز افزود: دولت قبل با بهانه کمبود اعتبارات از شهرداری شیراز خوستار اختصاص اعتبارات برای احداث یا تکمیل کمربندی های شیراز شده بود.

وی اضافه کرد: برخی از استان های مجاور فارس علاوه بر کمربندی های اصلی، مشغول اجرای رینگ های چهارم مرکز استان خود نیز هستند و عدم ساخت و یا تکمیل کمربندی موضوع مهمی است زیرا با جان مردم استان ارتباط دارد.

طاهری با اشاره به لزوم تعامل شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری یشراز بیان کرد: اصرار دارم جلسات کمیسیون ها با حضور مدیران شهرداری در ساعات غیر اداری تشکیل شود.

وی ادامه داد: اخبار و شایعاتی در فضای مجازی شنیده شده که تلاش های شبانه روزی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز را نشانه گرفته اما مردم باید بدانند در شورا همواره به روی مردم باز است و یک کنفرانس مطبوعاتی نیز با موضوع عوارض ساختمانی و جرائم ساخت و ساز به زودی برگزار خواهیم کرد.

طاهری اضافه کرد: از فرماندار جدید شهرستان شیراز خواستار کاهش تعداد مصوبات ابهامی فی مابین شورای اسلامی شهر و فرمانداری شیراز و اعزام نماینده مطلع فرمانداری در کمیته انطباق شورا در قالب مشاور هستیم.

وی تصریح کرد: از ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی خواستار به کارگیری یک کارگروه مطالعاتی برای بررسی دقیق و همه جانبه نقش پروژه های پیاده راه های سلامت هستیم تا کارکرد آنها در ایجاد سلامت جسمی و روانی جامعه و همزمان تزاید بی عفتی تا حد شکستن قبح بی حجابی و ترویج فرهنگ بی بند و باری و ... بررسی شود زیرا انقلاب اسلامی در گام دوم نمی ‌تواند شاهد چنین قبح شکنی هایی از سوی عده ای اندک باشد.

کد خبر 1169021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha