هم افزایی و هم اندیشی زمینه بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد است

حکیم زاده با اشاره به اهمیت هم اندیشی و هم افزایی در جریان فعالیت های مسجد محور در عرصه مدیریت شهری گفت: انتظار می رود با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد، شاهد همکاری متداوم میان کانون های فرهنگی هنری مساجد و شهرداری اشتهارد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جعفر حکیم زاده» طی نشستی که با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد یکشنبه ۴ اردیبهشت انجام شد گفت: هم افزایی و هم اندیشی زمینه بسط و گسترش فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد است.

 

شهردار اشتهارد افزود: انتظار می رود با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد، شاهد همکاری متداوم میان کانون های فرهنگی هنری مساجد و شهرداری اشتهارد باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت رشد برنامه های فرهنگی در قالب فعالیت های موثر در مسیر احیاء مسجد تراز اسلامی بیان کرد: بسترسازی برنامه های همسو با هدف تعالی فرهنگی در جامعه از جمله رویکردهای شهرداری اشتهارد در بخش مدیریت شهری فرهنگی است.

 

شهردار اشتهارد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های هدفمند به دور از موازی کاری از جمله برنامه های موثر در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی است که انتظار می رود در این خصوص کانون های فرهنگی مساجد پیشگام باشند. 

 

 

کد خبر 1169028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha