ضرورت اختصاص زمین برای ساخت پد بالگرد  در جوار شهدای گمنام

امام جمعه مارگون بر ضرورت اختصاص زمین برای ساخت پد بالگرد جهت اورژانس هوایی برای انتقال بیماران شهرستان مارگون در جوار شهدای گمنام تاکید کرد

حجت الاسلام «رحم الله خواجه‌پور» امروز در دیدار با رئیس اورژانس هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از کمبود امکانات در مرکز بهداشتی درمانی شهید افتاده، گفت: نمی‌توانم در قبال بیماران این شهرستان بی تفاوت باشم و سکوت کنم.

 

امام جمعه شهرستان مارگون افزود: مراجعات مردم به دفتر و گلایه های مردم در جهت نبود امکانات پزشکی و درمانی همچنان ادامه دارد و امیدوارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در اسرع وقت در این شهرستان حضور و جهت بررسی، رفع مشکلات و امکانات شبکه بهداشت و درمان شهرستان همت لازم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام خواجه پور با تشکر از رئیس اورژانس هوایی، خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن جاده ها در این منطقه و از طرفی نبود یک آمبولانس مجهز، خدمات رسانی از طریق اورژانس هوایی به مردم شریف و انقلابی این شهرستان یک امر ضروری است.

 

وی در پایان از فرمانده حوزه امام حسین (ع)، مسئول قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی و قرارگاه شهید هادی به جهت همکاری ها و ساخت پد بالگرد تقدیر کرد.

کد خبر 1169030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha