بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه میزبان طرح ضیافت الهی

جهان اسلامی گفت: در ماه مبارک رمضان بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه از بقاع شاخصی است که طرح ضیافت الهی در آن اجرا می شود.

«جهان اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص آغاز شده است.
 
 
 
 
 
 
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت در این باره، بیان کرد: بقعه متبرکه امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه از بقاع شاخصی است که این طرح در آن اجرا می شود.
 
 
 
 
 
 
 
وی افزود: در راستای طرح ضیافت الهی، برنامه جزخوانی قرآن کریم به صورت روزانه در این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
اسلامی ابراز کرد: طرح جلسات تفسیر قرآن کریم یکی از برنامه های مهم اداره اوقاف و امور خیریه است که هم زمان با شروع ماه مبارک رمضان با تدریس حجت الاسلام شم آبادی از مفسران قرآن کریم اعزامی سازمان اوقاف در بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه آغاز شده است.
 
 
 
 
 
 
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های طرح ضیافت الهی، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) است که این جشن نیز در شب میلاد این امام همام به صورت باشکوه در جوار بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 وی با یادآوری این مطلب که برنامه های فرهنگی ویژه رمضان در قالب خیمه های معرفت در حال برگزاری است، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان نماز جماعت در بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه به امامت حجت الاسلام افضلی از مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.
 
 
 
 
 
 
 
 
اسلامی اضافه کرد: علاوه بر این نیز در شب های نوزدهم و بیست و یکم مراسم احیا و شب زنده داری در این بقاع متبرکه برگزار شده و امشب نیز هم زمان با بیست و سوم رمضان مراسم احیا برگزار می‌شود.
 
 
 
 
 
 
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت برگزاری مراسم سوگواری امیرالمومنین علی (ع) را یکی دیگر از ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی برشمرد و عنوان کرد: همه روزه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا سفره‌های افطاری ساده در بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه گسترده می شود.
 
 وی در خاتمه یادآور شد: امسال نیز همچون سال های گذشته نماز عید فطر در جوار امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه برگزار می شود.
کد خبر 1169038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha