برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در کانون های مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری لیالی قدر به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امشب در مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر به برنامه ریزی در خصوص باشکوه برگزار شدن و بهره مندی بیشتر مردم مومن و مهمان خدا می پردازند که در این راستا مراسم شب های 19 و 21 ماه مبارک رمضان با حضور مردم برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: در این مراسم ضمن قرائت ادعیه وارده در مفاتیح الجنان، سخنرانی ائمه جماعت، مداحی و نوحه خوانی، قرائت قرآن و برنامه های ویژه کودکان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه در شب 21 رمضان برنامه های ویژه شهادت امام علی (ع) اجرا شد، گفت: در برخی کانون های مساجد استان به تاسی از مولا علی (ع) که پدر یتیمان هستند، تهیه و توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان و به ویژه یتیمان انجام شد.

حجت الاسلام امیدی همچنین یادآور شد: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان امشب در مساجد استان برگزار می شود که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه است.

کد خبر 1169044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha