کلاهبردار سایت دیوار در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که از طریق سایت ثبت آگهی دیوار ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سرهنگ ستاد حسین بساطی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی تماس با مرکز امداد و فوریت‌های سایبری و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه خرید و فروش فرش دستباف ، لپ تاپ ، رایانه، دستگاه های پلی استیشن ، خرید و فروش احشام و خرید و فروش تور کربلا از آنان کلاهبرداری کرده است ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود:  بررسی های اولیه ماموران حکایت از آن داشت که مالباختگان در قبال خرید یا فروش کالا از طریق سایت دیوار مبالغی را به حساب متهم واریز یا جنس را تحویل وی داده‌اند اما شخص مذکور پس از معامله تلفن خود را از دسترس خارج و متواری شده است.


سرهنگ بساطی ادامه داد : ماموران پلیس آگاهی کاشان پس از بررسی مستندات و اظهارات شاکیان و اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی، مخفیگاه متهم را در شهر تهران شناسایی و طی نیابت قضایی و در یک اقدام عملیاتی وی را دستگیر کردند.


وی افزود: در بررسی‌ های تخصصی مشخص شد متهم با تطمیع شهروندان و با ترفندهای مختلف، تاکنون ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کاشانی کلاهبرداری کرده است.
 

این مقام انتظامی افزود: شهروندانی که از طریق این فرد مورد کلاهبرداری واقع شده اند می توانند جهت پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی کاشان مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر 1169065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha