استقبال خوب مردم از مرکز نشر حوزه علمیه دارالسلام/ اجرای طرح گفت و گوی آزاد به زبان انگلیسی در نمایشگاه قرآن

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به استقبال خوب مردم از مرکز نشر حوزه علمیه دارالسلام در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از اجرای طرح گفت و گوی آزاد به زبان انگلیسی در این غرفه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا اسکندری» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت غرفه حوزه علمیه دارالسلام در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اطهار کرد: این غرفه با حضور فعال و موثر استادان و طلاب این مدرسه به خوبی در نمایشگاه قرآن فعالیت دارد.

 

این استاد حوزه علمیه دارالسلام تهران و مسئول غرفه این حوزه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: ۷۰ عنوان از کتاب های مرکز نشر این حوزه علمیه را عرضه کرده ایم که با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شده و تاکنون (دهمین روز از نمایشگاه) بیش از هزار و چهارصد جلد کتاب به فروش رفته اند.

 

وی در ادامه به اجرای طرح جالب گفت و گوی آزاد (free discution) به منظور معرفی دستاوردهای حوزه علمیه دارالسلام تهران به زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: ما در این طرح هم این حوزه علمیه و هم اهمیت طلبه شدن را شرح می دهیم.

 

اسکندری اضافه کرد: حوزه علمیه دارالسلام که جزو مدارس علمیه ممتاز در سطح کشور طبق اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه است، تنها مدرسه علمیه ای است که همه ساله با تلاش استادان و طلاب خود، حضور مستقلی در نمایشگاه قرآن دارد و این موضوع به دو دلیل صورت می گیرد؛ از یک سو ضرورت اجرا و از سوی دیگر استقبال خوب مردم.

کد خبر 1169068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha