برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلّح در آران و بیدگل

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از برگزاری محفل انس با قرآن نیروهای مسلح ویژه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد

حامد تفضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: محفل انس با قرآن نیروهای مسلح ویژه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (یک شنبه چهارم اردیبهشت) در حسینیه ۹ دی سپاه آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: این محفل قرآنی با حضور ۱۵۰ تن از علاقه مندان به قرآن و عترت، کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا، گردان ۱۱۷ امام حسین (ع)، بسیجیان، کادر نیروی انتظامی و رؤسای ادارات و ارگان های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
 

تفضلی افزود: در این محفل قرآنی «سید مهدی خاتمی» و «مجید جنتی» دو تن از قاریان ممتاز بسیجی شهرستان آران و بیدگل و «حمیدرضا جمشیدزاده» از قاریان ممتاز پادگان شهید کبریایی ارتش به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: نوحه خوانی مداح بسیجی «مجید حضرتی» در رثای امیرمؤمنان امام علی(ع) و تجلیل از قاریان ممتاز نیروهای مسلح شهرستان آران و بیدگل از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و ۶ کیلومتری کاشان واقع شده است و به دلیل گستره فعالیت های ممتاز قرآنی به شهر نمونه قرآنی کشور شناخته می شود./

کد خبر 1169069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha