مردم تیران و کرون بیش از ۶ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

مردم و فعالان صنعتی تیران و کرون بیش از ۶ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با شب قدر کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «رضا عباسی» شامگاه روز یک شنبه(چهارم اردیبهشت) در جمع خیرین در برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان اظهارداشت: کمک به خانواده زندانیان و آزادی افراد محکوم مالی مورد توجه صنعتگران و مردم تیران و کرون است.

دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون افزود: جشن گلریزان در این شهرستان برگزار و خیریه ها و خیرین کمک های نقدی خود را برای آزادی زندانیان اختصاص دادند که همزمان با شب قدر بیش از 6 میلیارد ریال به آزادی زندانیان اختصاص یافت.

 

وی ادامه داد: اشتغال 400 نفر از زندانیان که اتهام کمتری داشته و به اصلاح رای باز هستند در شهرک های صنعتی تیران و کرون فراهم شده و موجب کسب درامد برای آن ها و تامین مایحتاج زندگی آنان شده است.

به گفته عباسی، حرفه آموزی جز مهمترین برنامه های دستگاه قضایی بر اساس قوانین و سند تحول است که توانسته فرصت های اشتغال برای زندانیان در بند ایجاد و پس از پایان دوران محکومیت با کسب دانش به شغل و حرفه ای مشغول و مانع از بازگشت مجدد به زندان می شود.

 

کمک به خانواده زندانیان

وی با اشاره به اینکه نباید مجازات فرد خاطی متوجه فرد دیگری بشود، تصریح کرد: با زندانی شدن سرپرست خانواده همسر و فرزندان آن با مشکل روبرو می شوند و حمایت از خانواده های آنان مانع از بروز مشکل و آسیب خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون ادامه داد: حمایت از خانواده زندانیان مانع از بروز آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی می شود و از طرفی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز در این خصوص اثر دارد.

وی یادآورشد: ایجاد فرصت برای اشتغال و حضور افراد پس از دوران زندان و اصلاح تربیت و ادامه زندگی مورد توجه و در زندان ها دنبال می شود.

کد خبر 1169086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha